بررسی / تحلیل Dragon Ball Super: Broly
متن دلخواه شما
دانلود فیلم و سریال ایرانی
سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:56 | بازدید : 232 | نوشته ‌شده به دست ناصر | ( نظرات )

Dragon Ball Super: Broly با یک کار دشوار روبرو است. این یک فیلم جدید Dragon Ball است که به عنوان یک ادامه متعارف از Dragon Ball Super عمل می کند ، یک مشکل بزرگ در آنجا وجود دارد ، اما همچنین فیلمی است که بر روی بحث برانگیز جنجالی متمرکز است ، یک شخصیت تحت سلطه که سه فیلم دیگر Dragon Ball را نیز به خود اختصاص داده است. برای او ، به لذت یا انزجار تماشاگران. اگر این فیلم پشتیبانی هواداران را نداشت ، من مجبور نیستم هفته آینده قسمت جدیدی را از تلویزیون منتشر کنم تا کاملاً از آنچه سریال سوپر تاکنون به ما داده ، تمیز کنم .

خوشبختانه ، نه تنها Dragon Ball Super: Broly به مناسبت زندگی خود ادامه می دهد و سرانجام عدالت برلی را نیز انجام می دهد ، نه مانند کوششی قبلی که دیدیم در این سریال با شخصیت های کال و کالیفلا دیدیم ، که چیزهای زیادی را برای دلخواه من گذاشتند . به نظر می رسد بسیاری از مشکلات پیوستگی این سریال را نیز حل می کند . همچنین فقط یکی از بهترین و رضایت بخش ترین دوره های فیلم Dragon Ball است. این مهمترین یادبود سری جدید است و اگر از ابتدا هوادار بوده اید یا این اولین تجربه شما با این سریال است ، بی صدا ، از نظر من می توانم بگویم که این یک فیلم قوی و کامل است.

Dragon Ball Super: Broly در اصل به دو نیمه تقسیم می شود که اولین مورد آن شامل دوران کودکی آسیب دیده Broly و پایان نژاد Saiyan می شود. نکته جالب اینجاست که این یک منطقه آشنا است که باعث می شود اکثر طرفداران Dragon Ball در هر موقعیت دیگری شکایت کنند ، با این حال Dragon Ball Super: Broly راهی سرگرم کننده و کارآمد برای متراکم کردن همه آن آشفتگی پیدا می کند. این قسط جدید با برولی از این فرصت استفاده می کند تا تمام توطئه های ماندگار Dragon Ball را بازنویسی کند و سعی می کند چندین داستان را که در گذشته به این سریال اشاره شده است حل کند ، از جمله رابطه فرایزا با نژاد Saiyan ، داستان باردوک و کل اختلافات برلی



ما در این بازسازی چیست؟
برولی زندگی خود را با یک هدف در سر شروع می کند. Saiyan قدرت و ظرفیت فوق العاده ای را برای حتی بیشتر به نمایش می گذارد ، و زمزمه هایی در بین نخبگان سایان شروع به گسترش می کند. این واقعیت که برولی می تواند سوپر ساعیان افسانه ای شود که در نهایت می تواند Frieza را از بین ببرد باید دلیل جشن باشد ، اما King Vegeta به راحتی ابراز ناراحت می کند که یک نوزاد تصادفی از فرزندان سلطنتی خود قدرتمندتر است. در نتیجه ، پادشاه ویتا برلی (و پدرش پاراگوس او را دنبال می کند) را به نوعی مأموریت انتحاری می فرستد تا آنها را از چارچوب خارج کند. با این حال ، این دو نفر نه تنها در شرایط شدید سیاره وامپا ، جایی که در آن مقصد قرار دارند زنده مانده اند ، بلکه پاراگوس به آرامی پسرش را اصلاح می کند تا او را به ابزاری انتقام جویی تبدیل کند تا روزی بتواند به خانواده گیاهی که از قدرت او می ترسیدند حمله کند.

بیش از یک فریم
این فیلم تصمیم دارد داستان برولی را موازی با داستان گوکو و خروج وی از سیاره گیاهی تفسیر کند. دو تجربه از داستانهای مبدأ عجیب و غریب مشابه ، فقط گوکو به اندازه کافی "خوش شانس" است تا در مکانی "مهمان نواز" مانند زمین خاتمه یابد. بارها نشان داده شده است که برولی قربانی شرایط است ، اما قابل توجه است که Dragon Ball Super: Broly می گوید خیلی کم کسی را از هم جدا می کند ، چیزی که گوکو آن را تشخیص می دهد و بخشی از دلیل جذب برلی است.

های Broly نیز طول می کشد استفاده کامل از مقدمه خود و با شخصیت های مورد علاقه کار می کند از طرفداران که در سال به عنوان دیده نمی شود Zarbon ، Dodoria ، ناپا ، نیروی Ginyu و دیوانه به Raditz کودک. این کاوش های واجب از گذشته دلپذیر است ، اما آنچه که از آن لذت بخش تر هم است ، کار گسترده ای است که فیلم با کینگ ویتا و باروک انجام می دهد و همچنین با مادر گوکو ، گین.. او آنها را به جای "پدر سرد سایان" به شخصیت های واقعی تبدیل می کند که انگیزه ها و عمق واقعی دارند. همچنین پیشرفتهای تکنولوژیکی در سراسر جهان Dragon Ball وجود دارد که قبلاً هرگز آن را حس نکرده اید (مانند توسعه ردیاب های کی). پیشاهنگان)

بررسی جدید برای یک شخصیت افسانه ای
به همان اندازه که کار فیلم با King Vegeta و Bardock قوی است ، همچنین تعجب آور است که چگونه این فیلم با شخصیت برولی کاملاً کار کرده است. فیلم باعث نگرانی او می شود. او نه تنها احمق دستکاری شده بلکه قربانی گذشته سوءاستفاده است. او به شدت سعی می کند از زندگی خشونت اجتناب کند ، اما پیوسته توسط شخصی که بیشتر به او اعتماد دارد ، تحت فشار قرار می گیرد. این یک داستان وحشیانه و ظریف است و یکی از متفکرترین آثاری که دراگون بال منتشر کرده است. تکان دهنده است که فکر کنید تمام چیزی که نسخه اصلی کاراکتر را ایجاد کرده است گریه مکرر کودک Goku بود. او نه تنها او شرور است که شما آن را می فهمید و به آن اهمیت می دهید ، بلکه او نیز ظاهراً استدلال می کند که برولی مطابق با دیدگاه قهرمان فیلم است.

این بار ، برولی می تواند احساسات گوناگونی را نشان دهد ، نظرات خود را کنترل کند و حتی می تواند جملات کامل را به جای سری دلخوری هایی که در فیلم های قبلی برای او محدود شده بود تلفظ کند (بنابراین بازیگر صدا خوزه مککو صدایش را امانت می دهد ، باید بسیار سپاسگزار باشد) داستان "دوست" نامتعارف برولی در سیاره وامپا و پشت پرده پشت کت خز او صادقانه دلخراش است. همچنین به اعتبار فیلم ، Dragon Ball Super: Broly ،  می داند چه عناصر سه گانه قبلی Broly باید در اینجا حفظ شود و از کجا شروع شود. یقه شوکه شده از اطاعت که پاراگوس برای نگه داشتن پسرش تحت کنترل دارد ، هیچ تفاوتی با سیستم تاج و دستبند برولی ندارد.Dragon Ball Z: دوئل فوران می کند . با این حال ، این بار ، دستگاه محدودیت برولی خیلی زودتر و در شرایط بسیار بهتری نشان داده شده است. به طور کلی ، فیلم از اشتباهات پیشینیان خود درس می گیرد.

تعداد بسیار زیاد سایه ها
بعد از اینکه فیلم داستان برولی و پدرش را تثبیت می کند ، او به زمان حال میپرد و آماده می شود تا فیوز این بشکه باروت را روشن کند. Cheelai و Lemo ، دو نفر از آخرین محصول از سربازان که در نیروی تکرار فعلی جان سالم به در فریزر ، آنها یک توقف غیرمنتظره در سیاره وامپا ایجاد می کنند و برلی و پاراگوس آواره شده را ملاقات می کنند. رزمندگان ، نقشه های ساعیان را که فکر می کردند مرده اند ، به چنگال فریزا و شرارت شرور در برنامه بزرگ بعدی خود می آورند. فریزا می تواند نشان دهد که ذهن تا چه حد می تواند فریب بخورد و یک لحظه بخصوص ظالمانه وجود دارد که او در آن حد واقعی قدرت های برلی را آزمایش می کند. او درخشان بازی می کند ، مقابله با این همه سئیایی ها با یکدیگر برای انجام کار برای او و ظواهر او در اینجا بازگرداند که چگونه این شرور وحشتناک و تهدیدآمیز می تواند باشد.

ساده لوحي گوكو نسبت به فريزا ، با اعتقاد به اينكه شرور رفتار خواهد كرد و به نوعي توافق آقايان احترام خواهد گذاشت ، زيرا سعيان به فريزا كمك كردند تا زندگي خود را بازيابد ، كمي نااميد کننده است. البته خیانت در این منو است! ما در مورد Frieza صحبت می کنیم. گوکو نمی تواند در مورد اعتماد به فریزا (که من هنوز برای هر اتفاقی که در گذشته بین آنها رخ داده است منطقی نبینم) هیچ مشکلی نمی بیند ، اما خوشبختانه ، Vegeta از عقل سلیم بهتر و اقداماتی برخوردار است. Goku ، Vegeta و شرکت قبل از اینکه بتوانند آخرین توپ اژدها را برای برنامه خود بدست آورند ، فریضا را به کمین می کشند. در این مرحله است که ماموریت های انتقام جویانه مختلف این فیلم با هم جمع می شوند و این فیلم می تواند روند سرکوب اکشن بمب گذاری شده خود را برای سومین سال آخر خود در آغوش بکشد.

حذف ARTILLERY سنگین
Broly هم برای Vegeta و Goku یک چالش رضایت بخش است و یک سطح از مبارزه احشایی را فراهم می کند که مدتی در این سریال دیده نشده است. این دو قهرمان فیلم در برابر تهدید جدید بسیار خوب عمل می کنند ، اما بویژه گیاهخواری می تواند انواع و اقسام جوجه ها را لگد بزند و ترفندهای زیادی را نشان می دهد که او قبلاً در انیمه فرصتی برای اجرای آن نداشته است. وقتی به نظر می رسد راهی برای Goku و Vegeta برای از بین بردن برولی وجود ندارد ، فیلم استخراج می شود ، قطعه مهمی است که از طریق مواد تبلیغاتی فیلم به شدت تبلیغ شده است. در یک لحظه واقعی ناامیدی ، گوکو خود و گیاهان را از نبرد جدا می کند تا به نیروی محرکه قدرت که فیوژن فراهم می کند متوسل شود.

Dragon Ball Super: برولی می داند هواداران او چقدر Gogeta را می خواهند و انتظارات زیادی در پشت Gogeta با Broly وجود دارد. فیلم از توالی فیوژن خارج می شود و از منحنی یادگیری دشوار تکنیک فاصله نمی گیرد و این روند گاه می تواند پر از نواقص باشد. در واقع همه چیز طول می کشد Dragon Ball Z: Fusionاو با شخصیت کار کرد ، اما این کار را بهتر انجام می دهد. شخصیت فوق العاده قدرتمند اوج مناسبی را برای فیلمی ایجاد می کند که از قبل هیجان انگیز است. در طول بخش آزمایشی و خطا در روند ادغام ، فریزر با موفقیت قدرت فیلم را بدون کاهش سرعت حفظ می کند و در یک مبارزه تهاجمی علیه برلی شرکت می کند. این یک روش مؤثر برای اضافه کردن برخی تنوع در صحنه های نبرد فیلم و همچنین راهی برای از دست دادن هیچ اقدامی در طی طنزآمیز ترین سکانس آموزش فیوژن نیست.

جنگ های حقوقی
به دلیل انیمیشن استثنایی که در فیلم ارائه می شود ، تمام این مبارزات بسیار سرگرم کننده هستند. توالی هایی مانند ورود کودک Goku به زمین ، اولین مبارزه با Vegeta و Goku و همه دعوا های برولی زیبا به نظر می رسند.

Dragon Ball Super در پایان دوره کاری خود شروع به ارائه عکس های جذاب تر و چشمگیر جنگ های جنگی کرده است ، اما مطالب اینجا در سطح دیگری است. دوربین درگیر و اطراف آن نبردهای نامحدودی ایجاد می کند ، این امر باعث می شود احساس کنید که این عمل هرگز متوقف نمی شود. واقعاً چیزی کاملاً چشمگیر است.

هنگامی که فیلم تصمیم می گیرد تحولات را افزایش دهد و با وقوع انرژی احساس بی دغدغه ای شود ، به نظر می رسد تئاتری بودن این انیمیشن از One Punch Man گرفته شده است . مواردی وجود دارد که انتقال آنها به انیمیشن سه بعدی می تواند کمی ناخوشایند باشد ، اما بین آنها چند و خیلی فاصله نیست و انفجارها ارزش تلاش را دارند.

انیمیشن ، اکشن و شخصیت سازی از اولویت های فیلم است ، اما هنوز یک حس سرزنده و شوخ طبعی در فیلم وجود دارد. خواسته های مشابه بولما و فریزا برای به دست آوردن توپ های اژدها نه تنها بهترین آرزوهای بالقوه کل سریال بلکه قوی ترین نقاهت های فیلم هستند. همه اینها بیشتر با رویکرد باورنکردنی Norihito Sumitomo مشخص شده است . کار Sumitomo در فیلم های Dragon Ball فقط بهبود یافته است ، اما نمره برولی قطعاً از همه قوی تر است. موضوع گوگتا ، « گوگتا در مقابل. برلی »  نه تنها یک سرنخ به یاد ماندنی است بلکه بارها و بارها از نام Gogeta در جشن فریاد می زند. آهنگ اصلی فیلم Daichi Miura ، « بلیزارد" این فوق العاده است.

روشنایی از امیدهایی که ایالات متحده آمریکا را منتشر کرد
موارد بسیار کمی وجود دارد که من در این فیلم دوست ندارم ، اما ممکن است برخی از افراد مضطرب باشند که این فیلم سریعتر به صحنه اکران برسد. پس از شروع دعوا ، آنها کند نمی شوند. این فیلم همچنین یک بازیگر با تعجب متمرکز را نشان می دهد که واقعاً فقط Goku ، Vegeta و Frieza است. کسانی که انتظار داشتند صحنه های رستگاری شگفت انگیزی برای Gohan داشته باشند ، از این که اکثر بازیگران پشتیبانی حتی ظاهر نمی شوند ، ناامید خواهند شد ، مگر به یک نمایش کوتاه Piccolo . آیا برای Trunks of the آینده یا Android 17 غیرممکن بود که مختصراً ظاهر شود و دست به دست هم بدهد؟ با اسکناس چه خبر است، برای آن موضوع؟ بسیار مناسب برای طرح به نظر می رسد ، اما خوب است.

برای اولین بار ، Dragon Ball Super داستانی را ارائه می دهد که به اندازه کافی گسترده و سینمایی است تا مانند یک فیلم واقعی احساس شود و حتی مدت زمان آن یک ساعت و چهل دقیقه باشد. جدیدترین فیلم های Dragon Ball تا حد زیادی مشکلات ناشی از زمان اجرای کوتاه فیلم های قبلی را حل کرده اند. فیلم های قبلی Dragon Ball بعضی اوقات مانند "بهانه های شکوهمند" برای تولید صحنه های جنگی عالی احساس می شدند. این خیلی دور از آن است.

Dragon Ball Super: Broly یک پیروزی مطلق در همه جبهه ها است. این استاندارد جدیدی را برای آنچه در فیلم های Dragon Ball امکان پذیر است تنظیم می کند و نه تنها یک داستان مؤثر جدید را ارائه می دهد ، بلکه شکاف های قدیمی را نیز پر می کند. این بسته بندی شده با سرویس فن برای بینندگان اختصاصی بسته شده است ، اما هنوز هم شگفتی های بسیاری دارد. دیدن آن بسیار خوشحال کننده است و دیدن این نکته که هنوز زندگی زیادی در این حق رای دادن وجود دارد ، حتی اگر فقط به یک سری فیلم تبدیل شود ، بسیار لذت بخش است.

نتیجه گیری
این فیلم تقریباً در تمام بخش های خود نکات خوبی را جمع می کند ، این بار انیمیشن عالی است و طرح دارای قوام است. نکات بد او مطابق سلیقه من سادگی در طراحی کاراکترهای جدید است ، چیزی که از بدو ورود سوپر را به خود جلب کرده است ، من هم باید آن را مقصر بدانم که لحظه های دراماتیک را تبدیل به آنها در کمدی می کند.





|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب