بررسی / تحلیل La Monja (2018)
متن دلخواه شما
دانلود فیلم و سریال ایرانی
سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:55 | بازدید : 190 | نوشته ‌شده به دست ناصر | ( نظرات )

شکی نیست که برادران وارنر یکی از حق رای دادن های ترسناک را دارد که عموم مردم که این ژانر سینما را دوست دارند بیشتر از همه دوست دارند. پس از دو فیلم از حماسه اصلی The Conjuring (وارن پرونده در اسپانیا) و دو فیلم دیگر که زیر حماسه را ساخته اند ، آنابل و آنابلل: آفرینش (دومی اسپین آف اولین آنابل است) ، La Monja ، که در واقعیت اول از همه به لحاظ زمانی است .

لا مونجا یکی از فیلم های ترسناک سال پیش بینی شده است که پیشینیان آن فیلم های خوبی از ژانر هستند ، بنابراین انتظارات با لا مونجا زیاد بود. جیمز وان بار دیگر کارگردان این فیلم در حماسه است و اگرچه جیمز وان کارگردان عالی فیلم های ترسناک است ، اما این بار پیش بینی می کنم انتظار بسیار بیشتری از این فیلم داشته باشم.



LA MONJA ، شروع این دانشگاه BROS DE TAROR DE WARNER.
اگرچه اولین فیلم در این جهان در سال 2013 به نمایش درآمد که Warren: The Conjuring Record بود ، از نظر زمانی بصورت حماسه با La Monja آغاز می شود ، بنابراین برای روشن شدن ، ترتیب زمانی به شرح زیر است: The Nun (1952) ، Annabelle: Creation (1955) ، Annabelle (1967) ، Warren Record: The Conjuring (1974) و سرانجام Warren Record: The Enfield Case (1976/1977). پس از پاک شدن ، ما به سمت آنچه که مهم است حرکت می کنیم. آیا La Monja انتظارات را برآورده می کند؟

شخصیت یا به طریقی شیاطین که به طور عادت دیدید ، قبلاً آن را در Warren File: The Enfield Case دیدیم که در آنجا با حضور شیطانی وحشتناک و بسیار نگران کننده ارائه شدیم که حداقل هر بار که ظاهر می شد موهایم را تمام می کردم. ، حضور ساده او یا دانستن اینکه او آنجاست ، لرزهایی داده است.

او در فیلم La Monja منشأ این حضور شیطانی را به ما می گوید. این فیلم با یادآوری برخی از صحنه های Warren Record: The Enfield Case شروع می شود و اگرچه دیدن آن برای لذت بردن از تاریخچه این اسپین آف لازم نیست ، اما بسیار توصیه می شود ، زیرا در پرونده Enfield بود که ما با این دیو آشنا شدیم. به نام Valak ، و در اینجا در La Monja جایی که او داستان خود را برای ما تعریف می کند و بعضی از ناشناخته ها را که در این راه ما را ترک کرده اند با برخی از واقعیت های موجود در فیلم های دیگر این جهان حل می کند.

این داستان ما را به رومانی می برد ، جایی که در یک ابی قدیمی که تبدیل به یک صومعه بسته شده بود ، یکی از ساکنان یک شهر در نزدیکی به نام فرانسوی ( Jonas Bloquet ) جسد یک راهبه حلق آویز را پیدا می کند ، این واقعیت به واتیکان می رسد و از آنجا آنها را ارسال می کنند. به پدر Burke ( Demián Bichir ) و یک مبتدی که نزدیک است با ابراز نذرهای خود یک راهبه باشد ، خواهر ایرنه ( Taissa Farmiga ) برای بررسی آنچه اتفاق افتاده است.

از این نقطه به بعد فیلم به سرعت توسعه می یابد ، زیرا کمی بیشتر از 90 دقیقه طول می کشد ، بنابراین وقایع و پیشرفت فیلم از آنچه ما به آن عادت کرده ایم سبک تر است. این بدان معناست که به محض شروع نقشه فیلم صحنه های ترسناک فرا می رسد.

یک اتاق خواب
اگرچه در فیلم های قبلی مرحله اصلی همیشه یک خانه بوده است ، اما در این مرحله ابی است ، بنابراین سناریو یادآور فیلم های خون آشام معمولی است که در قلعه ها برگزار می شوند.

ابی سالن های لرز طولانی دارد ، درهایی که جارو می کنند و حتی مکانهای پنهانی دارند ، صحنه بد نیست اما اگر اگر مرا فشرد می کرد ، اضافی مه در یکی از سالن ها بود که مرا به یاد فیلم های قدیمی می انداخت ، جایی که این اثر را بیشتر می کند. ترس و عدم اطمینان برای بیننده ، در اینجا ، من آن را حتی به عنوان یک نقص و نه یک فضیلت می بینم.

در غیر این صورت آنها از صحنه استفاده می کنند و صحنه های ترسناک نسبتاً خوبی ایجاد می کنند و حتی صحنه ای بسیار شبیه به نقاشی ای که در مورد Enfield Case دیدیم وجود دارد ، اما در اینجا با یک آینه است ، یک موضوع جدید نیست ، ما قبلاً آن را دیده ایم اما نتیجه همان است و به همان اندازه خوب است.

آنها همچنین از محیط ابی که دارای یک قبرستان و درختان کوچک است استفاده می کنند ، این صحنه هایی که از این سناریو استفاده می شود جزء بهترین های این فیلم هستند.

یک باند وحشتناک وحشتناک
در موسیقی متن حماسه همیشه کیفیت عالی داشته است ، همیشه ما را با آهنگسازی تکان دهنده ای همراه کرده است که کاملاً با صحنه ها پیش می رود ، در اینجا هابیل کورزنیوفسکی کار بسیار خوبی انجام می دهد و ترکیبی بسیار خوب را به جا می گذارد. فقط یکی از آنها که یکی از صحنه ها را همراهی می کرد ، همان هایی بود که من از آنها کمترین چیزی را دوست داشتم ، برای این که به شکایت نمی دهم ، فقط می گویم که فرانسوی شخصیت آن صحنه است.

آیا راهبه در ارتفاعات SAGA است؟
و در اینجا سوال و جواب از نظر واضح من ، از انتظارات من باید بگویم نه ، من آن را نه در اوج حماسه می بینم و نه شخصیت والاک ، از این اسپین آف انتظار بیشتری داشتم ، گرچه آن است که یک فیلم ترسناک بد، به نظر من تحسین بسیار ارثی است زیر، اما از البته، هر کس نظر و قضاوت خود را.

آنچه بیشتر از دست می دهم همان چهره La Monja است ، در پرونده Enfield مزاحم تر بود ، پنهان شدن در سایه ها و صورت همیشه با اثر چراغ ها و سایه ها بازی می شد به طوری که یک رمز و راز بود ، در اینجا کاملاً عالی به نظر می رسد. ، "شرور" نوار ، بله ، اما در پرونده Enfield نیز هست ، و صحنه های ترسناک بیشتری را ارائه می دهد.

همچنین بگویید که اگرچه کاملاً با فیلم های دیگر پیوند دارد ، صحنه ای وجود دارد که با کمی توجه متوجه می شوید که ناهماهنگی دارد ، اما یکی از پایان های فیلم است و این یک اشتباه بزرگ فیلمنامه است ، عملا به دلیل اینکه غیرممکن است که توسط آن اتفاق بیفتد حوادث مشابه در صحنه.

اصلاً فیلم بدی نیست و حتی تاریخ جهانی حماسه را خیلی خوب پیوند می دهد ، اما از نظر من به اوج نمی رسد.

نتیجه گیری
نون اسپین آف خوبی است اما در این جا تنها مانده است ، جو و تاریخ و نحوه پیوند آن با فیلم های دیگر حماسه بسیار خوب است ، اگرچه در یکی از صحنه های پایانی فیلم همخوانی ندارد. با وجود همه چیز ، دوستداران فیلم ترسناک آن را دوست دارند.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب