آیا هنری کاویل از سوپرمن متوقف خواهد شد؟
متن دلخواه شما
دانلود فیلم و سریال ایرانی
سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:56 | بازدید : 200 | نوشته ‌شده به دست ناصر | ( نظرات )

هنری کاویل به اخبار برمی گردد ، چندی پیش در مورد او چیزی نداشتیم ، جایی که به ما اطلاع داده شد که کاویل در سریال The Witcher تولید شده توسط نتفلیکس ، جرالز دی ریویا خواهد بود ، حالا با یکی دیگر همراه است ، این بار با محتوای ترحیم تر.

ساعاتی پیش اظهار داشتیم که بسیاری از سایت ها از این موضوع پرهیز کرده اند.

هنری کاویل دیگر سوپرمن نخواهد بود . طبق گفته های هالیوود ریپورتر ، آنها به ما می گویند ، مذاکرات بین کاویل و وارنر بروس ، که تلاش کرده بودند وی را به عنوان شوم در شازام تبدیل کند ، شکسته است ! . با توجه به قراردادهایی که اکنون کاملاً خارج از جدول است ، به نظر می رسد اکنون Warner Bros برای همه فیلم های آینده به یک سوپرمن جدید احتیاج دارد.

به نظر می رسد جهان سینمایی دی سی در حال از دست دادن Man of Steel است.

منابع می گویند هنری کاویل ، که در سه فیلم سوپرمن بازی کرده است ، از برادران وارنر جدا می شود. گفته می شود این بازیگر بریتانیایی که سال گذشته لباس مردانه  لباس مرد مرده را در سال 2013 به نمایش گذاشت و سپس در سال گذشته در Batman v Superman: Dawn of Justice (2016) و Justice League بازی کرد ، آویزان شد شنل قرمز

برادران وارنر سعی کرده بود به کمک طلب کردن کویل، که به تازگی با همکاری ستاره دار در ماموریت غیر ممکن - خرید اینترنتی برای برجسته سوپرمن Shazam را، است که توسط بازی می کردیم! زکریا لوی و تاریخ انتشار 5 آوریل 2019. اما مذاکرات آنها بین نمایندگان WME و استودیوی کاویل در زیر بسته شده اند ، و این درب در حال ظهور حضور دیگر سوپرمن است.

دلیلش این است که وارنر رویکرد خود را نسبت به یک فیلم Supergirl تغییر داده است که با یک ابرقهرمان نوجوان داستان خانگی خواهد بود. با توجه به کمیک های DC ، این یک بازیگر سن کاویل را به طور موثری از معادله داستان حذف می کند زیرا سوپرمن که به نام کال ال نیز شناخته می شود ، کودک خواهد بود.

همچنین به گفته یک منبع دیگر ، Warners احتمالاً حداقل برای چند سال فیلم انفرادی سوپرمن ساخته نخواهد شد. یک منبع مطالعه می گوید: " سوپرمن مانند جیمز باند است و پس از مدتی باید به بازیگران جدید نگاه کنید. " به همین ترتیب ، کاویل به بن افلک ملحق می شود ، که انتظار نمی رود نقش خود را برای فیلم مستقل آینده بتمن ، به کارگردانی کارگردان مت ریوز ، به عنوان یک قهرمان در راه خروج ، تکرار کند.

" ما رابطه ای عالی و احترام زیادی برای هنری کاویل داریم که بدون تغییر ادامه دارد. علاوه بر این ، ما تصمیم های فعلی درباره فیلم های سوپرمن آینده نگرفته ایم. "بیانیه سخنگوی برادران وارنر را بعد از انتشار اولیه این داستان بخوانید.

منبعی از وارنر می گوید که معامله Shazam! به دلیل درگیری های برنامه نویسی از هم پاشید. و این به این واقعیت است که کاویل به تازگی ثبت نام کرده است تا در سریال The Witcher Netflix ستاره ای کند. با این حال ، منبع دیگری می گوید تعهد Witcher پس از بن بست Warner به نتیجه رسیده است و این نشان دهنده تغییر در استراتژی مطالعه است.

" کارشناس" این تحقیق می گوید: " تشخیص داده است که بعضی از قسمت های فیلم های قبلی کار نکردند ." منبع دیگری می گوید که وارنر سعی دارد دکمه "تنظیم مجدد" را با جهان DC فشار دهد و به آرامی کشتی خود را در جهت دیگری هدایت می کند.

در حالی که افلک و کاویل بازنشسته می شوند ، دیگران که در صفحه عدالت با هم روی پرده دیده می شدند ، ادامه می دهند. گال گادوت برای Wonder Woman 1984 بازگردد ، که در نوامبر 2019 به سینماها می رود. جیسون مومو رهبری یک فیلم انفرادی Aquaman در ماه دسامبر را بر عهده دارد. و عزرا میلر برای بازی در فیلم فلش ، که در اوایل سال 2019 فیلمبرداری می شود ، همچنان در هیئت مدیره قرار دارد .

مدیر اجرایی برادران وارنر کوین تسوجیهاارا و برادران Warner Bros. Pictures رئیس جمهور گروه Toby Emmerich به دنبال احیای مطالعه DC Universe هستند که هنوز هم از نظر بوکس و تشویق ها نقش ثانویه در برابر جهان مارول ایفا می کند. نقد فقط شش سال پیش ، هنگامی که The Dark Knight Rise سه گانه کریستوفر نولان را بست ، دی سی تیم ابرقهرمانان موجو بود. اما تاکنون فقط Spinoff Wonder Woman پتی جنکینز قول این حق رای را عملی کرده است.

کاری که وارنر هنوز انجام نداده است یک تار و اکران است ، کاری که با توجه به سالهای برنامه ریزی موجود در این فیلم ها ، تقریباً غیرممکن است. جان استانکی ، مدیرعامل جدید WarnerMedia ، درمورد مطالعه در کنفرانس سرمایه گذار در تاریخ 6 سپتامبر ، گفت: "به کوین ، توبی و تیمش تبریک می گویم." اما او همچنین در دی سی شانس گرفت. "برخی از حق رای دادن های ما ، به ویژه در دی سی ، همه ما فکر می کنیم می توانیم بهتر عمل کنیم."

اکنون با وجود دو عنوان بالقوه DCEU مانند Batman و Superman که گم شده اند ، Warner Bros اگر بخواهد با UCM خود به دیزنی و مارول برسد ، باید چیز دیگری را امتحان کند. در هر صورت ، خبر خوبی نیست برای هر کسی که انتظار دارد به زودی سوپرمن را روی صفحه بزرگ ببیند.

در یک به روزرسانی جدید:

کاویل به عجیب ترین حالت ممکن به این خبرها پاسخ داده است : وی ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرده است که می بیند در هنگام پخش نسخه طنز "یک پیراهن" تیم بالابر کریپتون "را می پوشد و در سکوت خود یک شخصیت اکشن سوپرمن را نگه می دارد. دانوب آبی "در پس زمینه.


کاویل در این عنوان نوشت: " امروز # سوپرمن مهیج بود ."

این همه معنی چیست؟ ایده ای نیست یا می گوید هنوز سوپرمن است ، یا با شخصیت خداحافظی می کند ، یا او خیلی عجیب است ...

در همین حال ، وارنر بروس با بیانیه رمزنگاری شده خود پاسخ داده است ، و به THR می گوید: "در حالی که هیچ تصمیمی در مورد فیلم های آینده سوپرمن اتخاذ نشده است ، ما همیشه با هنری کاویل احترام و احترام زیادی قایل بوده ایم. تغییر نکرده است

طبق همه توضیحات ، کاویل هنوز به عنوان سوپرمن حضور دارد ، اما به نظر نمی رسد هنوز کسی بخواهد آن را به درستی تأیید کند ...





|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب